131020

Hallå söndag! Du är så inte välkommen här :) 

Vanessa vaknade halv åtta idag, som igår. Skönt det. Vid nio bar det av till gymmet igen, super skönt! 
Sedan har vi rensat ut en massa sommar kläder och utslitna kläder från både mig och Vanessa, och kläder som blivit för smått för Vanessa :) 


Vid tolv tog vi cyklarna hem till nessis morfar i vivalla, åt hans berömda köttfärssås! Mums. Var där till ca halv 4. Hittade en massa gamla leksaker som jag hade när jag var liten, hade klippt håret på några Barbie dockor haha fråga mig inte varför .. Så Vanessa fick med sig några Barbie dockor hem, dom var faktiskt riktigt fräscha. :)  

Nu sitter vi med pussel och Vanessa ska snart sova eftersom hon inte sov middag, hon höll på att somna påväg hem vid 4 men då var de försent för att sova för då skulle hon vara vaken hela kvällen och då skulle vi aldrig få sova :) ska ju ändå upp klockan 5 imorgon. 

Imorgon blir det jobb 08.00-17.30.  

Kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0