131019

Hej! Igår beställde vi hem lite julklappar till Vanessa, Lika bra och börja lite smått nu, inte för att jag ser fram emot julen jätte mycket, eller visst är det mysigt och fira jul med familjen men samtidigt så är det jobbigt för mycket av tankarna kommer gå åt att tänka på min farmor som då gick bort för två år sedan annan dag jul. Men vi gör det bästa av situationen och gör det oförglömligt för Vanessa. 

Förresten igår var det så halt, jag cyklade med Vanessa till dagis för jag skulle lämna henne ca 7.30. Vi ramlade av cykeln.. Jag flög av cykeln men eftersom hon hade hjälm och barnsadeln sitter så högt upp så nuddade hon inte ens marken, vilket var tur men jag blev så rädd så jag sprang fram till henne och tog upp henne & kollade hur hon mådde, hon grät lite för hon var rädd så klart. Jag fick ett rätt så stort och ganska djupt sår men huvudsaken mitt hjärta mådde bra :). Så nu vill Vanessa aldrig mer cykla ;) kommer inte cykla med henne på vintern längre iaf ;) 


Aja, idag vaknade hon halv 8, precis ätit lite frukost. Lyssnar på musik nu och vid 9 ska jag till gymmet och träna lite, super skönt ska det bli!! :) 

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0