131017

Hallå! Slutade halv tre idag och tog en längre väg till vanessas dagis som tar ca 45 minuter i snabb takt och när jag hämtat mitt hjärta så gick vi till g-mormor en stund och fika. 
Just nu ligger jag i sängen och ska när som sova.  Upp 5 imorgon för jobb, jobbar till halv 5. Men trivs som bara den! 
Sedan blir det affären med mitt lilla bustroll och handla lite gott till kvällen. Då är det ändå fredag så ;). 

Nej nu somnar jag nästan.. Kram på er! 


Hon är dock för stor för barnstolen men eftersom vi har ett högt bord och höga stolar så får hon sitta i den ett tag till. Vårat kök är så litet så vi får inte plats med riktigt köksbord och stolar så ett tag framöver får hon klara sig på den stolen, om vi inte lyxar till oss och äter i vardagsrummet :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0