Onsdag!

Hej! Idag känns det som man fått ganska mycket gjort :) dagen har flugit iväg,  först jobb till halv 3, tog en promenad på en timme ca, sedan hämtade jag snutt och vi tog en promenad hem. Tog år och dar och fan vad hon blivit trotsig :p på bara en dag haha. Så vart en hel del bråk på hemvägen... I alla fall, sedan tränade jag och efter det åt vi. Medan hon tittade på filmer på youtube så dammsög jag hela lägenheten och torkade av i köket och efter det tog vi ett bad, råkade vara kokhett dock haha. Men vi klarade oss ;) sedan som vanligt så hjälpte söta lilla Vanessa mig med tvätten :):). Sen innan läggdags tittade vi på "teletubies firar jul" haha. Efter en stund la sig Vanessa i soffan och höll på och somna så fick lägga henne i sängen. 


Nu tittar jag på den efterlängtade glee och klockan nio kommer greys anatomy :) kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0