131006

Hej! Inatt trodde jag att jag blivit magsjuk, mådde så grymt dåligt etc etc. Men efter lunch blev allt bättre. Var nog bara något jag åt :). Cyklade först till gymmet men mådde fortfarande lite dåligt så fick cykla hem igen. La mig i sängen och såg Pippi Långstrump med Vanessa :). Sedan kom vanessas mostrar och hämtade henne, de tog henne till en resturang och åt mat och sedan lekte dom i någon park. 

Jag mådde mycket bättre efter vila så jag hoppade på löpbandet ( envis som jag är ) och sprang en timme ca. Efter jag sprungit och duschat mådde jag ännu bättre så jag sa åt vanessas mostrar + mormor och farbror Allan att komma upp hit på en fika, och efter det kom morfar hit en sväng :) 

Dock känns det fortfarande lite knepigt i magen. Men inte spytt något idag etc. Måste varit något jag åt igår, men undra vad..  

Vanessa somna tidigt idag, inte sovit på hela dagen så hon slocknade vid sex.. 

Ser castle nu och ska nog sova snart, så trött och så är de jobb imorgon. 08.30-16.30. Kram! 

Btw, bakade bröd för första gången helt själv, igår :) helt okej blev dom! Nyttiga är dom också. Vanessa fick vara med och baka ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0