Tisdag!

Hej! Idag har man ändå varit ganska aktiv fast jag jobbade till halv sex. Först på morgonen så gick jag lite tidigare så jag kunde ta en morgon promenad, rätt lång :) mötte sedan upp mina älsklingar innan jag började. 
På min rast tog jag också en promenad, ganska lång men går snabbt så det hinns med på 30 minuter. & nu kom jag precis ut ur duschen då jag sprungit 5 km :). Helt okej. 

Men sen får vi inte glömma att jag myst skjortan med världens bästa och underbaraste dotter :) men imorgon slutar jag 3, så då får hon äntligen gå hem tidigare och då får vi mer tid för varann <3

Nu ska jag sova. Puss! 


Varför ska alltid nappen vara med? Trött tjej! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0