Söndag.

Hej! Idag har man fått mycket gjort och tiden har bara runnit iväg. 

Vid nio tiden drog jag till gymmet, super skönt! När jag kom tillbaka stor städa vi ordentligt här hemma :)  Sedan kom nessas morfar hit, vid ett tiden. Vi bjöd på mat. Kyckling ris, sås och en god kryddig sallad :) mums! 
Sedan vid tre tiden drog jag och Vanessa på en skogspromenad, hon bad mig hela tiden att springa medan hon satt i vagnen en stund, sedan gick hon själv så klart, duktig!! Stannade förbi en lekpark och lekte lite tills det började mörkna. 

När vi kom hem bakade vi pepparkakor, årets första! Jätte goda blev dom. Nu har hon precis badat och vi ska se någon film på datan tillsammans :) sedan vid sex lär hon slockna, eftersom hon inte sovit middag. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0