Fredag!

Hej!jag berättade häromdagen att jag fått en god nyhet. :) 
Idag på morgonen pratade jag med chefen för denna förskola. Han ville ha kvar mig, han ville inte släppa mig ( för att jag är så bra ) och de hade andra sagt att de tyckte också, så dom vill ha kvar mig. Sedan ville han att jag skulle vikariera nästa år, 3 månader till att börja med. Men egentligen har andra vikarier förtur , som jobbat längre än mig. Men han ville försöka få in mig istället. Så vi får se hur de går :) vart som en liten intervju ;). Men är glad över att de vill ha kvar mig och att de tycker att jag gör ett bra jobb!!! :D allt går bra nu ;) det gäller att hoppas! För jag trivs verkligen! 

Kram! 

Kommentarer
Postat av: Björn

Grattis till jobbet 😃

2013-11-08 @ 19:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0