Allting är bra.

Hej! När jag kom ut ur vanessas rum, hade lagt henne för natten. Så ser jag en jätte fin blombukett, en present och lite godis. ( dock får Vanessa godiset ). Så himlans gulligt. Vilken underbar fästman jag har! 

Imorgon blir det gymmet för min del, super skönt ska det bli. Sedan ska vi eventuellt äta lunch i Marieberg med morfar och efter det ska vi till Ikea och titta på en ny soffa, en snygg bäddsoffa. Våran säng är så sönder den bara kan bli, man får bokstavligen skrap sår av den.. Och soffan är så smutsig och fläckig. + att vi får mer rum i vardagsrummet ;) eftersom vi sover där då våran stora flicka har sovrummet. 

När vi väl skaffar ny lägenhet, vi vill gärna ha men poängen räcker tyvärr inte till, då är det bra med en bäddsoffa om man får besök :).

Nu ska jag se castle och hjärtat är och spelar med vänner. Åt lite godis men slängde det sen då det blev äckligt.  Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0