131114

Hej hå! Sitter här och tittar på tv medan Vanessa ser Anki och Pytte på datan. :) precis badat och även ätit lite.  Idag jobbade jag 7.30-14.30 men tog ingen rast så slutade klockan två, tog en skapligt lång promenad till Nessas dagis. Satt där en stund, då jag kom när dom åt mellanmål. Men tycker det är kul att se hur de fungerar där. :) 

Sedan tog vi en promenad till Nessas g-mormor. Fikade och umgicks. :) sedan drog vi till Willys. Att Vanessa orkar gå så långt hela tiden, hur orkar hennes ben?? Haha världens duktigaste tjej!!!

Imorgon jobbar jag 07.30-16.00. Leszek jobbet 08.00-17.00 ( han får dock mycket mer raster än mig haha. ) i alla fall, så Vanessa får börja halv 8. Men morfar hämtar henne lite tidigare på eftermiddagen för vi behöver ha barnstolen då det blir Västerås i helgen! Ska bli kul! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0