131110

Hej. Idag så har det varit en slapp dag. 
Dock så stack jag till gymmet imorse. Efter det kom nessas farbror Peter och farmor över en stund och nyligen kom vi hem från vanessas morfar. 


Leszek fick farsdags presenter från Vanessa idag också så blev lite firande ;) sedan så fick min pappa en farsdags present av mig också, vi brukar inte fira det men tänkte att han kunde få någonting ändå, han som alltid ställer upp <3. 

Vanessa har inte sovit idag så hon lär slockna när som. 

Imorgon jobbar jag 07.00-16.30. Möte på morgonen som vi har varje måndag :) 

Konstigt att Vanessa inte fått vattkoppor än? Men hoppas hon inte får det innan torsdag då de tar kort, men efter tycker jag hon ska få, bäst att få som liten <3 kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0