131108

Hej! Igår blev det jobb 09.00-17.30. Skönt med sovmorgon igen! :) 

Efter jobbet stack jag hem, då kom Vanessa ganska så snart hem, morfar hade hämtat henne vid 4, så hon inte skulle gå på förskola allt för länge. 

Jag tyckte jag såg några prickar på ansiktet, ska kolla igen när hon vaknar. Kan vara hennes tur med vattkoppor. 
Men idag blir det leszek som är hemma med henne i så fall, och sen får vi dela upp nästa vecka. 
På ett sätt hoppas jag att det är vattkoppor. Så hon äntligen får det. Men på ett sätt hoppas jag hon får det efter torsdag, för dom tar ju foto, vill så gärna ha ett dagis foto på prinsessan ju :( 

Leszek kom hem vid halv åtta, så då gick jag ut och sprang igen, 5 km om inte mer. Skönt ;) sen gick jag upp och natta snuttan. 

Idag skulle jag jobbat 07.30-14.30. Men kommer förmodligen få jobba över till i alla fall 16 då det fattas personal. Men men jag trivs på jobbet :). Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0