131103

Hallå! Igår var det halloween och vi var barnlediga, Vanessa sov hos morfar hela helgen men hon kommer hem snart :):):):). I alla fall, jag gick på tabletter tills idag, skönt nu är det över! Så jag drack inget igår, men jag följde med hem till Pawel ändå och drack en alkoholfri drink. Gott ändå ;). Men vi stack hem rätt så tidigt, vid elva på kvällen. Både jag och leszek var jätte trötta. 

När Vanessa kommer ska vi till hennes farmor en stund tänkte vi. 

Imorgon är de äntligen jobb igen, härligt och Vanessa ska tillbaka till dagis ( hon fick ju vara hemma med mig när jag hade vattkoppor ) snart är de hennes tur :( men bättre att få de som liten <3. 

Kram! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0