Nu får det vara nog!!

Kanske ska sammanfatta om dagen? Gör det lite snabbt.. Den värsta dagen i mitt liv! Jag trodde att de var slutet..på riktigt! Vanessa somnade vid 10 tiden på förmiddagen, sen vid tolv hörde jag något konstigt ljud från sängen ( hon sov i våran säng, i vardagsrummet.. Jag var bara någon meter ifrån henne ) hon låg och skakade, hon tittade in mot väggen, kunde inte röra huvudet eller pupillerna i ögat.. Man såg bara det vita. Man kunde inte få kontakt med henne. Alltså det var kraftiga feber kramper.. Så först fick jag panik, börja gråta som en lipsill och ringde 112. Trots att jag knappt kunde prata så förstod dom mig. Ambulansen kom på knappt 5 minuter. Dom tog tester. Sedan skulle vi åka till sjukhuset.. Jag var så ivrig och helt till mig att jag hade inte hunnit kammat håret ( var ny duschad ) och hade skor utan strumpor och glömde väskan med pengar och alla viktiga saker. Men som tur var kom älsklingen med alla våra grejer. Hon hade även 40.4 grader feber. Hon har som mig, blir jätte yr vid feber och sånt. Blir att stanna kvar på sjukhuset över natten. Bara för mig och Vanessa. Har fått mycket besök under dagen, kul att så många bryr sig <3. Vanessa sover sedan halv 8. La henne på kudden och hon somna direkt. Sköterskan kom dock för ett tag sen om ville att vi skulle ge mer medicin då hon fick hög feber igen, över 40 grader!

Så att sammanfatta de kort, våran dag har varit åt helvete! Hoppas ni haft det bättre. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0