130519

Äntligen!! Vanessa har varit feberfri sedan igår förmiddag, yes! Men idag fick man se hennes vanliga och spralliga jag! Massa mys! Blev bjudna på mat av nessis g-mormor och fick även träffa och leka av sig med mormor , mostrarna och Allan!
Vi fick även sovmorgon ;) snuttan vaknade ca 10.20, Say what? Haha! Super skönt! & sen var jag så klart tvungen att springa på min nya löpband.


I alla fall, hoppas det håller sig denna gång. Att hon verkligen är frisk i mer en två veckor, helst månader! Det längsta hon gått på dagis i år är 1 och en halv vecka i streck annars har hon bara blivit sjuk gång på gång, ska ta ett snack med dagis imorgon.


Så imorgon blir det dagis för henne, och jobb för mig och älsklingen! Men jag börjar inte förens 12 imorgon, skönt!


Massa kramar från oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0