130515

Hallå! Sommar fest på nessas dagis igår. Emelie följde med :):). Alla avdelningar uppträdde, även Vanessas ;). Jag fick dock följa med upp på scen för att hon blev så blyg. Men när dom var klara så ville hon inte gå ner från scen utan hon ville uppträda igen! Haha mammas prinsessa. Tog bild, men eftersom andra barn är med kan jag inte lägga upp den här ://. Sedan vart det sång bingo. Vi vann inte :( men var ändå kul. Efter det blev det fika och sen gick vi hem och hade det myspys med film & lite onyttigheter, men bara lite.

Lämnade Vanessa på dagis idag, hon vart ledsen när jag lämnade henne, för hon är ju inte van att jag lämnar henne ( hämtar ju henne jämt annars ). Men de gick bra sen :). Blir snart att ta promenad till stan och lämna Emelie sedan cykla till jobbet, börjar klockan 12. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0