130328

Hallå! Var riktigt kul att öppna igår, var i stortsett ensam med barnen till halv 12. Kom dock en vikarie dit på förmiddagen. Men jag tyckte de var riktigt kul. Skulle slutat kvart över ett, men barnen ville att jag skulle måla på dom ( påsk kärringar ) firade påsk igår på jobbet. Så jag målade på tre av dom :D hade aldrig gjort det förut, och är sämst på att måla på andra men de gick super super bra ;). Dom tyckte att dom blev jätte fina. Tur det ^^ så slutade ca kvart i två. Men de gjorde ingenting. Påvägen hem stannade jag på stan, köpte sol brillor, en skjorta och en blus till mig :) & lego och en söt kanin-nalle till Nessis! Ska handla lite kläder till henne i helgen :)

Sista arbetsdagen, sedan är det påsk ledigt ;) jobbar 08-15 idag. Så ska börja cykla strax innan 7. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0