130322

Igår var jag trött! Somnade när jag nattade Vanessa ca halv 8. Sedan väckte hjärtat mig runt 8. Gick till soffan och la mig under filten. Somnade tydligen och blev väckt halv 11, han hade tydligen försökt väcka mig under en längre tid. Sen la jag mig i sängen och somnade på en gång, trött tjej! I alla fall, idag är det fredag ;) skönt med helg!! Ska snart cykla till jobbet. Får ta på mig ett x antal kläder så man inte fryser, jag är så frusen av mig och så känslig av kylan.. :)


Slutar klockan ett idag så är hemma tills 2 ca. Hämtar Vanessa tidigare, runt 3. Sedan blir det iväg till hennes g-mormor och dit kommer hennes mormor +mostar etc. Blir nog mysigt. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0