130317

Hej hallå!
 
Nu sover snuttis middag, åt våran goda köttfärssås innan, mumsigt! Vanessa vaknade ca halv 7 idag, vaknade av att hon drog mig i min tofs ( sover alltid med tofs ). & undrar även hur hon kom till sängen? hon kanske gick självmant utan att gråta? hihi snuttisen har lärt sig. Sedan vid 9 drog jag till gymmet och tränade, super skönt! Igår mådde jag dåligt, men måste ha varit bara igår? för idag mår jag prima ballerina igen. Kanske lite snuvig bara men sånt som tillhör när man har barn & jobbar med barn. Helgen är redan över, gud så snabbt det har gått! Men de gör det jämt förstås. Idag blir det väl en lugn slapp söndag. Men antar att Nessas farmor och några av farbröderna kommer i eftermiddag. Måste även ut något idag nu när solen skiner! Sedan ikväll blir det min goda & nyttiga smoothie. Mums! Har också skaffat Netflix. Verkar grymt bra, har den i mobilen också så kan ju titta på film eller något på mina raster på jobbet, grymt bra!
 
Imorgon jobbar jag 09.30-16.00.. Men på ett annat ställe, vet inte vart så pappsen får köra mig dit. Sedan resten av veckan e jag på mitt vanliga jobbställe med alla de där goa ungarna! :P
 
 
 
Ha en fortsatt bra Söndag! Puss och kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0