130309

Hej.. =)
 
 
Imorse vaknade snutt klockan sex.. men men, sånt händer det med ;) .. I alla fall, vid 9 åkte jag och tränade, kändes skönt att träna på gymmet, kan ju bara träna då jag är ledig. Cyklar dock 2 mil varje dag, så det är väl också träning. I alla fall, vid ett tiden kom Nessas farmor & hennes två farbröder hit på besök, myspys. Sedan vid halv 4 åkte jag älsklingen, Vanessa och Adam till Menno&marina och deras söta lilla bebis, alexander heter han. Trevligt var det . =) .. Vanessa pussade Alexander innan vi gick, så söt unge vi har! 
Btw, lekte kurra gömma med henne hemma förut hon är ju allt för sööööt!!!
 
 
Har inte fått min mobil ännu.. men fick sms i fredags, att allt var klar... så lär få den på måndag eller tisdag? hoppas på måndag, orkar inte med den här 70s mobilen, hehe. Så när jag får tillbaka den så kommer det komma in mycket mer bilder. =)
 
 
Imorgon kommer Vanessas mormor, mostrar och Allan, väääldigt längesedan de sågs, så Vanessa kommer nog vara lite blyg och så, men de blir säkert  bra ändå. Men innan det blir de träning igen, så sjukt skönt! Hatar min noja, fast jag istortsett tränar varje dag, suck..& väger samma som jag gjort i över ett års tid, alltså en bra vikt, kanske lite för lite t.o.m .. Aja kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0