130304

Hej måndag!
 
 
Idag fick jag lämna snuttfia, älsklingen började klockan sex i morse, och jag börjar inte förens tolv så.
Men var super mysigt och få lite egen tid med snuttan på morgonen, det behöver alla föräldrar någon gång, lite ensam tid med sitt barn. Att hon blivit så stooor, är sjukt!! I alla fall, cyklade till dagis idag, myspys! Sen vart hon lite ledsen när jag gick, men det gick över väldigt snabbt, när hon fick syn på alla hennes kompisar.
 
Jag kommer cykla hemifrån vid elva tiden, ska försöka & inte försöka cykla förtidigt, för det tar inte så lång tid att cykla dit, det är visserligen en mil dit, men de går rätt så fort, och jag och tider liksom... kommer alltid dit för tidigt och vill komma dit till den tiden jag ska börja, för en gångs skull ha ha =)
 
 
Hoppas min mobil kommer i veckan, saknar den haha ;) Sedan har vi beställt kläder också som borde komma denna vecka, och sen lite sminkprodukter till mig, det är ju en självklarhet ;)
 
 
Men nu ska jag se Cougar Town, som jag börjar titta på, hinner nog med två-tre avsnitt.. Sedan är det jobbdags igen. Men ska bli ganska skönt faktiskt.
 
 
Ha en bra måndag! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0