130303

 
Hej.
 
 
Dagen igår var kanon. Först runt elva tiden kommer Marina och Menno med deras söta lilla bebis. Vanessa var så duktig, och lite blyg för bebisen ha ha.. i början alltså. De var hos oss tills typ 2 tiden då vi tog bussen till stan, gick runt lite grann och köpte typ strumpor till mig & nessa, sedan ögonskugga till mig eftersom mitt e slut och lite hår saker etc. Fick även en finfin klocka av älsklingen i två års present. =)
Sedan gick vi till Nessas farmor & var där ett tag, sen lämnade vi henne där, hon skulle sova där över natten bara medan vi skulle fira fåran dag.
 
Vi drog till Hellas och åt god mat & efterrätt t.o.m :oEfteråt gjorde vi stan osäker? haha nej men nästan, vi gick först till Rockbar eftersom Liquid var ju stängt.. Sedan drog vi till Level( vilka goda driinkar det fanns där ) Efter det blev det Plektrum och efteråt drog vi till Noise där vi träffade resten av de som skulle med. Men en minnesvärd och fin kväll var det allt! Fick ju vara med min bästa! Men idag vaknade vi klockan 12 typ, vi har ätit, jag har tränat såklart. Men har så ont i ryggen & magen nu, brukar få så innan mensen, kul.. Ska snart ta bussen till våran älskade dotter, men kommer ju att dö på vägen, så ont gör det. Men saknar henne, så smärtan kommer nog tyna bort när jag ser våran stora och vackra flicka.
 
 
Så äre tillbaka till jobbet imorgon redan då hihi. Pussar!
 
 
Roterade bilden men verkar inte fungera ;p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0