Västerås! :)

En bra helg har det varit.
Åkte fredag förmiddags till Västerås till mamma och Co. Åt väldigt god mat ( grillat ) drack några cider och hade det hur mysigt som helst :)
Lördagen blev det en slapp och mys dag. Gick promenader, busade med nessa och sedan slutade dagen med en helt okej film ( 5 års förlovning ). Till det åt vi fruktsallad. Blev en ganska tidig säng gång.

Idag så tog jag Vanessa och hennes mormor en promenad till Erikslund shopping center. Jag hade länge velat köpa en klänning men varit så osäker men nu köpte jag den, lång klänning och grymt snygg är den. Fick även ett par skor av mor min :) sedan fika vi och sedan hoppa jag älsklingen och Vanessa på tåget mot Örebro.

Har ätit badat och även hunnit städa lite. Resten av dagen kommer vara lite slapp. Jobb imorgon igen och då börjar även Vanessa dagis efter två veckor ledighet för hennes del :)

Men ska nog se en film och äta fruktsallad i alla fall. Mumsigt.


Kram!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0