130618

Hej!
 
 

Idag var det tillbaka till jobbet. Fast inte på Heimdal där jag jobbat i ett halvår :/ Barnen ska ju börja skolan snart och Heimdal huset ska ju rivas. Så ojojoj vad jag saknade hela Heimdal. Men det gick an att jobba ändå, såg 4 av de barnen jag hade och de kändes mysigt ändå. Jobbade 7-15.30 .. 
 
Fick även en fin överraskning av Heimdal föräldrarna! Det var en frysbox och i frysboxen låg det en vinflaska, ett vin glas, sånna där kex man har sån bra ost till + osten dårå! ♥♥ Sedan fick jag en fin present av en väldigt fin flicka, ett doft ljus som luktar super gott och ett kort till ljuset. Väldigt fin överraskning! Blev alldeles till mig. Dom betyder så enormt mycket för mig! & nu bevisade dom för mig att jag betyder mycket för dom med. ♥♥ Så klart behöver man inte bevisa något för jag räknade inte med att få saker av barnen, föräldrarna och jobbar kompisarna, men ändå så tog dom tid att göra en fin överraskning till mig & ge mig något som jag alltid kommer att ha minnen av. Tusen tack för den tid jag har fått med er och hoppas vi ses snart igen! :P
 
Efter jobbet cyklade jag hem i race fart, över en mil dock men ändå, så tog jag vanessa och älsklingen en tripp till hans jobb där vi köpte hem en elgrill. Då gick vanessis så duktigt hela vägen dit nästan? nej men i alla fall lite mindre än halva. För det e ganska långt dit. Men hem fick hon sitta i vagnen, då ville vi bara hem! 
 
Ska snart lägga mig, upp kvart i 5 imorgon. Börjar klockan 7.30 och kör till 16.00 .. Kramar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0