130607

Hej! Igår var vi ute hela dagen! Först gick vi ut vid 10 tiden, gick till rosta plaskis, där mötte vi upp nessas g-mormor. :) åt pannkakor och badade fötterna. :). Var där till halv ett ca sedan träffade jag och nessa, Julia! Tog en promenad upp på stan, kollade lite och sedan tog vi en promenad till Stadsparken där vi träffade älsklingen, Vanessas faster&farbror och farmor, sedan kom även Elias dit. :) så vi solade, åt glass och lekte en hel del! Jävlar vad solbränd jag har blivit på ryggen, ajsan!

Sedan drog jag älsklingen nessa Elias och Julia till Willys och handlade tacos. Kom hem ca halv 6. Sen blev det bara en massa mys och snack. Just det, Vanessa fick en födelsedags present i förskott och faaaaan vad glad hön blev! Hon fyller ju nästa vecka men då är vi i Polen. Så hon ska firas på lördag och söndag men ville ge en lite mer i förskott för det e ganska mycket hon ska få av oss ändå så :).


Idag är de studenten för folk. Jag jobbar till 4 eller 5. Då blir det att åka och fira Markus tror jag. Sedan Natalie? .. Vene får se hur pappa tänkt sig :) Kram!


Kommentarer
Postat av: annika

åh vad fina bilder! mormor och nessa var riktigt fina!! <3

2013-06-07 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0