130605

Idag när jag kom till jobbet så stod det mat där till mig, dom är så söta som tänker på mig haha :). Sedan fick jag en fin sommar sång av barnen och en super fin present med ett kort utav kollegorna!!! Så sjukt gulligt. Denna dag var den dagen då nästan alla var där, därför fick jag det nu! Jobbar ju på fredag men då är de bara jag och en kollega och sen typ 3-4 barn. Sen måndag är inte alla där heller. Så därför blev det idag!
Jag älskar mitt jobb, min familj och mina nära kära.


Nu sover Vanessa, efter en massa bus och så hjälpte hon mig att städa :)

Blir lugnt idag, äta fruktsallad och bara njuta av värmen! Btw, var på gymmet idag och körde på, sen cykla jag två
Mil ( fram & tillbaka till & från jobbet ) skönt! Brukar ju träna innan jag jobbar dom dagarna då jag börjar sent. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0