130603

Hej! Idag blev det jobb till halv två, så skönt och jobba i fint fint väder, och sedan cykla på det! Kom hem vid kvart över 2 och sedan vid kvart i tre gick jag och hämta snuttis. Vi tog en promenad till stan, köpte med en happy meal till henne som hon kunde få mumsa i sig eftersom hon var såå hungrig. Vid 4 mötte vi upp Emma, var år och dar sedan vi träffades, så vi pratade om allt och åt glass på det, super trevligt! Vid tio över 6 tog jag och Vanessa en promenad hem. Åt kvällsmat och sedan somnade hon kvart i 8, sover som en stock gör hon :)


Imorgon börjar jag kvart i 8 och kör till kvart i 4, älsklingen börjar tidigt också eftersom på kvällen är det grillfest på sessans dagis! Så nu blev det problem hur vi lämnar henne? Nessas morfar kanske gör det, måste ändå ringa dagis imorgon och säga att hon får komma in tidigare. Skulle gjort det idag men kom på för bara någon timme sedan att det är grillfest imorgon och att både vi börjar tidigt imorgon. Suck.. Aja de ordnar sig;).


Nej nu måste jag sova om familjen ska orka gå upp kvart i 5 imorgon?:o.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0