130711

Hallå!
 
 
I morse vid halv 9 tog jag och snuttan en lång promenad, sedan gick vi och postade två brev och efter det drog vi till lekparken och lekte av oss lite ;) hon var så pratglad så. Var ute ca 2 timmar, lite mer än så.. Kom hem och gjorde lite lunch som vi sedan åt tillsammans. Sen skulle jag försöka få henne och sova, men nej de gick inte så bra så jag lät henne vara vaken istället för vi skulle möta Emma vid willys sen, handla lite jordgubbar & vindruvor för sedan skulle vi cykla till Stadsparken. Vi badade, åt glass, kastade en miniboll, solade, gungade och sprang i gräsmattan! Super trevligt var det. Vid halv 5 skulle jag och snuttis bege oss hemmåt, Vanessa somnade i cykeln ca kvart i 5, stumpan då!! Försökte få liv i henne men de gick inte, förstår henne , så mycket som vi varit ute idag hehe.  Så blev en tidig sänggång för henne. Struntade i att väcka henne, hon behöver få sova ut, hon sover än, och jag hoppas hon sover hela natten, men det kan hända att hon vaknar mot kvällen men de gör ingenting då vi ändå är lediga imorgon, men jag börjar dock bli trött :// .. När jag lagt henne i sängen så sprang jag ca 45 minuter och sedan gjorde jag lite extra övningar, super skönt. & nu har man precis ätit kvällsmat och huvudvärk har jag också..
 
 
Imorgon är det fredag & ingenting speciellt händer då. Blir nog att vara ute hela dagen i alla fall, mycket promenader & lek. Mys pys! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0