130704

Hejsan!
 
 
Nu i sommar finns det inte så mycket jobb på mitt jobb.. Eftersom många förskolor är stängda så då finns det inte mycket jobb.. Så rätt så bra ändå, eftersom då får jag mer tid med min älskade dotter och sen har jag tillbringat mycket av tiden på gymmet, och kommer göra tills jobben kommer igång, så det känns också väldigt bra! Jobben kommer igång i Augusti.
Så nästa vecka tog jag ledigt åt Vanessa, så man kan få lite mer tid med henne, ska ju till Kolmården sedan kommer vi bada och hitta på en massa saker, samt mycket promenader och lek ute. Även om jag skulle bli bokad någonstans nästa vecka så är ju Vanessas morfar ledig hela veckan också så då tar han henne i ett par timmar, så de ordnar ju sig.. =) ..
 
Har tränat, och gjorde precis mat. Potatis och fiskbullar.. Mumsigt var det, så längesedan.
 
Så idag går Vanessa på dagis men en kort dag, sedan är hon ledig imorgon och hela nästa vecka.
Imorgon blir det i alla fall att träffa G-mormor och bada i Rosta plaskis och efteråt träffar vi nog Vanessas farmor som varit i Polen enda tills imorgon. Mysigt!
 
Ser fram emot nästa vecka, ska hitta på en massa skojsiga saker!
 
Förresten, nu har jag uppgraderat mig lite ;) Har en Iphone 5. Så sjukt jävla bra är den! haha nörd som jag är. Ha en bra torsdag alla. Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0