130130

Hallå!
 
 

Jobbet idag gick super bra, man märker hur mycket man mognat och allt efter att man fått ett eget barn. :P 
 
Imorgon ska jag vara på ett annat dagis, 08.00-16.30.. Imorgon & fredag är det samma.
'
Jag hade på känn idag att vanessas dagis skulle ringa, och hade jag rätt? japp. Hon har varit jätte lös, de säger att de går magsjuka så kan vara det. Men inte säkra, men älsklingen fick hämta henne, för kände inte direkt för att vabba på första dagen xD .. Men hon är glad och allt, så tror inte det är magsjuka, utan av den andra vällingen vi försökt med. Så blir och titta efter ny välling imorgon, hon äter ju dock det bara innan läggdags.. Imorgon kommer älsklingen vara hemma med henne, vi tänkte att hon i alla fall bör vara hemma en extra dag ifall att, så vi får se hur hon mår. Men som sagt, jag tycker hon mår prima ballerina. Men bättre att vara försiktig än inte alls. 
 
 
Nyligen tittat på ett nytt avsnitt av världens bästa serie Pretty little liars ..:P  Så nu säger jag god natt! PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0