130126

Hallå!
 
 

Helt sjukt att det är två och ett halvt år mellan mig och min fästman på Måndag!! 
 
Idag har vi storhandlat hem mat, väl behövligt kan jag ju säga! 
sedan har vi myst med en massa gott och film what to expect when you´re expecting , Grymt bra film, den kanske man egentligen ska se när man är gravid ha ha ? bra var den i alla fall :P
 
I fredags så gick jag och snuttis på stan, kolla lite och sedan åkte vi till Marieberg med pappa/morfar och köpte en ny bil barnstol. Som morfar köpte till nessa. Super gulligt av han!! Hade han inte behövt, men som vanligt... de ville han :P Super snällt! ♥ Behövde som sagt en ny, och det är ju typ bara han vi åker med om vi behöver åka någonstans med bil. Annars har vi ju benen ;) 
 
 
Imorgon ska vi till min G-mormor och fira henne, dit kommer även nessas mormor & sina mostrar, + allan. 
 
 
 
Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0