130122

Hallå hallå!
 
 
 
Jahapp, då är man sjuker då..
Haft ont i halsen sedan igår morse, igår natt frös jag som bara den,
efter en alvedon blev de genast lite bättre. 
Men nu är de knas igen, ont i halsen, illamående och allmänt vimsig.
Tösen är i alla fall på dagis, hon mår bättre, lite hes bara men inte feber eller något. :P
 
Jag sitter dock på ett tråkigt möte, trots att jag är sjuk. Men vad ska man göra?
Kommer nog dra hemmåt tidigare..
Brukar cykla upp till stan för mötena, men idag fick jag skjuts av far min,
för är så kallt ute och jag klarar inte av att cykla när det är så kallt, fryser t.o.m, inomhus?
sen är det inte bra heller om man är sjuk.. Får skjuts hem också, vilket är super bra!
 
 
åh, känner mig helt död! ha det bäst!  Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0