130116

Hej hallå! 
 
 

Idag när jag hämtade snuttis från dagis så ville hon gå istället för att sitta i vagnen, och jovisst, de förstår jag ju;) Så ja, istället för att de skulle ta ca 20 minuter att gå hem, så tog det en timme! Men det var mys faktiskt, lekte lite i snön påvägen, och så var hon grymt duktig!  :P Förutom i slutet då hon ville springa åt ett annat håll ;) Men så klart man ska busa!  Sedan blev det & äta middag, kyckling och mos! Hon är galen i kyckling & fisk! Kul, för det är så kul & laga mat som både hon och mannen min gillar. hihi.. 
 
 
Hon somnade vid 8 idag kanske, höll på och somna med henne... men ville gå upp och pussa på älsklingen min lite och läsa Gossip girl  boken.. fast jag redan vet vem det är ;) hihi.. 
 
 
Imorgon går tösen 9-15 på dagis, vilket är superbra! Då får vi mer tid för varann och för en massa bus! Funderar på att hämta henne med pulkan imorgon, var ju ett tag sen hon åkte pulka. & hon verkligen ääääälskar det! Kramar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0