130108

Hallå!
 
 

Typ lyckodag men ändå olyckodag! 
 
 
Först lämnade jag snuttan på dagis, och man såg att hon längtat efter sina vänner. Senare fick jag ett samtal av Nanny Belle, typ barnpassning helger/kvällar osv. Hade skickat mitt cv och personlig brev för någon månad sen. Så ska på intervju imorgon klockan 2! Hihi, spännande & nervöst! Men de ska nog gå bra... eller? Så längesedan jag gick på intervju, de senaste jobben jag har haft, har jag bara blivit intervjuad per telefon typ.. :P  Men de kommer nog gå bra!!
 
 
Sedan blev det gym och efter det blev de & cykla på möten osv.. Efteråt när jag skulle cykla och hämta Vanessa på dagis, så hände det en liten olycka hahaa. Klantiga mig? japp.. Det var inte halt eller is någonstans.. Så de var ju skönt tänkte jag, sedan kom det lite is, och jag typ inte brydde mig, cyklade dock försiktigare trodde jag .. :/ ..Sedan flög jag av cykeln och slog i knät, mina favorit byxor förstördes.... dom jag mest blev rädd över, även om mitt sår är djupt, blöder som fan, har haft 4 plåster på ... blödiit igenom och sedan så e de blått osvosv. Får dock se hur allt är imorgon, älsklingen tycker att jag borde gå till läkaren md såret, men fan, för ett sår? nja? eller?
 
 
Nej nu ska jag ta en cigg och sedan titta vidare på min favorit serie... typ ..Ghost whisperer!
 
 
kramar. ''
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0