130104

Hejsan!

Imorse blev det promenad med Jessica och barnen! Myspys!! Som alltid :) sedan gick jag och snuttan hem, lagade mat och sedan sov. Jag tror att jag somnade före henne? För vaknade till och helt plötsligt sov hon. Bra att hon inte passade på att göra bus då ;)

Sedan blev det till affären, när vi vaknade! Nu är snuttan hos morfar, längesedan han hade henne så han ville ha henne i helgen, då tänkte jag & älsklingen att vi kanske ska passa på att gå på bio imorgon :)

Idag kommer nog Peter hem till oss, så blir att ta några öl/cider och bara slappa. Saknar min prinsessa så att det gör ont! <3.


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Tina Andersson

fin blogg du har :)

2013-01-07 @ 19:47:36
URL: http://tinacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0