130102

Hejsan.. Idag blev det först att hänga med Natalie till sjukan, tidigt på morgonen. Sedan följde hon med mig hem. Älskling åkte till jobbet och vi busa med Vanessa, sen åt vi kött,bulgur och grönsaker typ.. :) Efter nessa sovit tog vi en promenad till stan och där tog vi bussen till Marieberg. Köpte lite saker hem osv.. Sedan tog vi bussen till stan och gick hem.. :)) riktigt skönt faktiskt ;)

När jag och nessa kom hem så fick hon först lite & äta, sedan tränade jag som vanligt, dock brukar jag träna på morgon. Men de hann jag inte denna morgon ;).


Sedan har de bara varit mys med familjen. Snart sova! Hoppas på att få prata med bvc om Vanessa imorgon, så synd om henne!! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0