130228

Hallåj!
 
 
Idag jobbade jag till ett, så slutade väldigt tidigt, men kändes skönt för hade lite ärenden på stan att utföra.
Så cyklade riktigt snabbt till stan faktiskt, och där mötte jag Tobias, Daniel, Sandra och Becca. Jag handlade ett par grymt j*vla snygga jeans till mig, sedan en present till Ronja, Jessicas dotter som nyligen fyllt ett år hihi. Sedan en present till två vänner till mig och älsklingen som nyligen fått barn. Efteråt köpte jag en två års förlovnings present till älsklingen. Så blev lite shopping idag. Men nu ska man väl inte handla så mycket, bäst och spara hihi. Alla vi har fått nya kläder, skor etc så nu räcker det för ett tag =) ..
 
 
'Dricker oboy just nu och tittar på One tree hill som går på tv. Efteråt ska jag hämta snutt från dagis. Mammas goa älskling!! Imorgon kommer hon få sluta tidigare, eftersom det är fredag & eftersom jag slutar ett imorgon också! =)
 
 
Puss♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0