130217

Hallå!
 
 

Den här helgen har varit både bra och dåligt! Vanessa blev sjuk i torsdags, fick hämta henne på dagis! 
Natten till fredagen, vaknade jag av att vanessa stod på sin säng och höll om sin kudde och ville komma till oss, mysiga unge!! I fredags var hon lite poggare men hon var hemma, i alla fall. 
 
I lördags tog pappa hand om henne för att vi skulle fixa här hemma, vårat sovrum skulle bli hennes rum. Så vi har våran säng i vardagsrummet, ser grymt snyggt ut! & hennes rum ser sjukt jävla bra ut det med hihi.Förstår dock inte hur en snart 2 åring kan ha så mycket leksaker? Slängt en massa saker som bara legat & skräpat här hemma, och tagit ner saker till förrådet nu med. Nu ser det verkligen ut som en lägenhet här hehe.
 
Sedan vart vi bjudna på middag hos Pawel och hans tjej. God mat, bra umgäcke och så avslutade vi kvällen med lite sällskaps spel, grymt trevlig kväll.. 
 
När vi vaknade idag var det bara och fortsätta med lägenheten, Sedan kom morfar med vanessa, hon hade blivit sämre igen.. stackars tjejen. Ingen dög, hon ville bara vara med mig, snuttan! Nu har hon sovit sedan tre, helt avslagen. Men eftersom hon blivit sämre har vi ringt 1177 och pratat med dom.. Så dom sa åt oss att åka in med henne, fick en tid kvart över 6. Så Adam, nessas farbror kommer väl vid 5-halv 6 så ska vi hämta bilbarnstolen hos nessas morfar, sedan åka in med henne. Hoppas dom kommer på vad det är, så otroligt jobbigt och se henne helt förstörd, inte ätit på hela helgen heller, druckit har hon gjort ganska bra, det är ju bättre än ingenting.
 
 
Imorgon är älsklingen hemma med henne, och jag jobbar eftersom jag är den som stänger imorgon. Hoppas bara att pappa duger för snuttan imorgon? vi ska se vad läkarna säger när vi kommer dit. Så får vi se hur länge hon kommer få vara hemma, kommer turas om att vara hemma i så fall, får juu bli så.. Jag vill egentligen vara hemma med snuttan, men har nästan precis börjat jobba + att jag stänger imorgon så vill helst men ändå inte, jobba. Så jobbar imorgon i alla fall, sen får vi se hur det blir. Om nu pappsen duger för henne, idag gör han inte det i alla fall.
 
 
aja, ha en fortsatt trevlig kväll änglar. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0