130211

Tja!
 
 

Nyligen gick älsklingen med vanessa till dagis, sedan ska han fortsätta iväg till jobbet. Själv har man sovmorgon. eller ja, börjar inte förens 12.12 .. Så ska inte cykla till jobbet förens strax innan elva typ. Jobbar dock bara 4 timmar idag, rätt så skönt.
 
 
Jag förstår inte hur man kan sakna sin lilla snuttis så mycket redan? men det är nog för att jag nyligen börjat jobba och man ser henne inte på hela dagarna i stortsett, är väl därför. Men riktigt jobbigt ändå, men idag hämtar Vanessas morfar henne vid halv 5, för jag slutar inte förens kvart över 4, och det tar ca en timme och cykla hem så skulle inte hinna hem till 5 för att hämta henne, så han kunde hämta henne sa han, :P Då får ju dom lite tid dom också, mysigt! 
 
Kanske ska titta på en ny serie jag börjat titta lite smått på 10 things i hate about you.. Finns en film också, men denna är en serie. hihi. Puss och kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0