130210

Hallå!
 
 

haha jag älskar Vanessas aptit. Hon äter som en gris, bokstavligt talat. Men det är ju bra, hon växer så det knakar den sötnöten!
 
 
Idag gick vi upp vid kvart över 8, lite sovmorgon hihi.. Jag tränade medan pappa & nessis busade. Sedan när jag var klar började vi storstäda och så. Sedan började vi med maten. Kött, bulgur, sallad och god sås! Det bjöd vi nessas g-mormor på. Riktigt smarrigt var det! ;) .. 
 
Sedan slocknade nessa vid ett, och sov ca 50 minuter. Därefter kom nessas farmor och hennes tre farbröder. De var kvar tills typ 5 tiden. & nyss åt vi god god mat! Älsklingen och nessa åt friterade pommes och något till, och jag gjorde några mackor typ haha :P 
 
Nu badar Nessis och pappsen, och jag ska väl städa undan matresterna som är på golvet, bordet & ja överallt, samt hennes leksaker hihi..
 
 
Jobb imorgon, 12.00-16.15.. Kort dag, skönt =) .. Om inte jobbet ringer in mig på morgonen förståss, men de får vi se =) 
 
 
Senare ikväll blir det kanske min goda & nyttiga smoothie! Mums. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0