130206

Hallå!
 
 
 

Helt trött och slut .. Jobbet ringde mig vid halv 7, ( tur att man precis vaknat ) och frågade om jag kunde hoppa in tidigare, om jag åtminstone kunde komma in till 8 istället för 9 och stanna kvar till 4 istället för 1. & så snäll som jag är s¨sa jag ja ;) Så ja tog på mig kläderna och sedan hoppa jag på cykeln ( idiot som jag är ) och cyklar på 50 minuter, över en mil!! Duktigt tycker jag.. :P Dom uppskattar att jag kommer och jobbar extra etc, har ju jobbat mycket mer denna vecka än vad jag egentligen skulle göra, men de gör mig ingenting. Bara så otroligt roligt!! :P Tiden bara rinner iväg i stortset på jobbet, najs!! Sedan får jag kvällarna med snuttilutt också, men längtar till helgen då man får mer tid med henne!
 
Ikväll när jag kom till snuttans dagis så kom hon springandes till mig som alltid *MAMMA KOMMER!!:P* så söt, älskar det!!  Sedan blev det affären som vanligt, efteråt åt vi mat och sedan tog vi ett mysigt bad tillsammans.
 
 
Nyligen tittat på Pretty little liars, och snart ska jag lägga mig. Jobb imorgon 07.30-15.00 .. Men snart helg ;) Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nilsson

Så glad för din skull, du förtjänar verkligen det där jobbet duktig som du är! =) kram på dig gummsan!

2013-02-07 @ 09:24:25
URL: http://jessicaulriksanilsson.blogg.se/
Postat av: shadaim12.wordpress.com/

Härligt med lite extrajobb ibland.

2013-02-08 @ 18:04:14
URL: http://shadaim12.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0