130203

Då är helgen snart över då! Redan? Precis tränat. Ska ta ett bad med snuttan snart! Myspys!

Igår kväll efter att jag nattat snuttan. Oftast jag som nattar henne eftersom hon bara kan somna med mig ;) så tog jag en promenad till vivalla och träffade Tobias, Linus, och Sandra. Riktigt trevligt och träffa gamla vänner och spela spel :) fick skjuts av min snälla pappa hem, vid elva :) kändes lagom.


Idag klockan 15.30 ska jag på bio med Natalie. Längesedan så kommer bli super trevligt och få lite tid med henne :).


Får se hur nessa mår idag och ikväll, om hon ska till dagis imorgon eller inte. Hon verkar må bättre :) för hände ingen olycka i sängen i natt i alla fall ;)


Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0