Storstädar!

Hej! Idag slutade jag fyra och då kom morfar med Vanessa. Vi har ätit mat, badat tillsammans ( vet att hon är stor men jag tycker fortfarande det är mysigt ) sen gick jag upp och hon fortsatte bada medan jag började städa toaletten. Sedan bäddade jag ut soffan så hon kubr sätta sig där och se Anki och Pytte. Då fortsatte jag stor städa hela lägenheten :) inte klar än men snart :) sen blir det att mysa tills läggdags. Imorgon öppnar jag, 6.30-14.30. Ska förmodligen till stan efter jobbet och fixa legg som jag skulle gjort för månader sedan :) sen köpa julklapp till någon på jobbet då jag tydligen ska vara med på julfesten på måndag. Kram! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0