Julgran!

Idag fick Vanessa klä julgranen. Var så otroligt roligt att se hur glad hon blev av att just hon fick göra det, jag fick inte ens sätta på en kula haha. Många är på samma ställe nästan men de gör ingenting huvudsaken hon fick göra det och blev glad av det. Fint är det ändå :) " vad fint det blev!!! :D " sa hon, våran snutt! 

Idag somnade Vanessa klockan sex då vi varit ute hela dagen och hon hade inte sovit något under dagen så vid halv åtta var jag rastlös. Så jag hoppade på löpbandet  och körde hårt i 40 minuter i nästan högsta nivån. Bra där!!! + att jag hade ätit lite choklad innan och fick ångest. ;) men det är en annan femma! Nu har vi slagit in resten av julklapparna och väntar på Elias och Julia som ska komma förbi en stund. 


Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0