Hej då 2013.

Hej! Sista dagen på detta år. 
Mitt år har varit rätt så bra faktiskt 👍 
Att man får följa våran underbara och fantastiska dotters utveckling. 
Fått upp kontakten med gamla vänner och även fått kontakt med nya vänner. 👍
Började jobba på BBU bemanning, jobbar fortfarande kvar ( jag som var så orolig i början på året ) och även fått en fast vikarie plats på en förskola i mitt område, jag rättare sagt älskar att vakna på morgonen och veta att jag ska dit till mina underbara barn jag jobbar med och kollegorna 👄. 
( blir i alla fall kvar där hela våren 😊 )

Ja, jag är rätt nöjd med det mesta. 

Det jobbigaste har väl varit då man varit på begravning varje år sedan 2011. Men år 2011 var det jobbigaste och även det bästa året på samma gång. ( Vanessa föddes, underbaraste och fantastiskaste som hänt. Sedan farmor som gick bort, det jobbigaste som hänt ). 

Men år 2014 kan bara bli bättre 😊😊❤️  

Ha en bra nyår. Så ses vi nästa år!! ❤️  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0