God jul ❤️

Idag har vi firat jul tre gånger kan man säga. På morgonen kom Elias och Julia hem till oss på julfrukost. Vi bytte även julklappar 😉 efter det kom Vanessas morfar och hämtade oss och där åt vi jullunch och öppnade paket och sist men inte minst Kalle anka. 😉 
Vid halv 5 åkte vi vidare till vanessas farmor där alla hennes farbröder och faster var och dit kom även tomten 😉 åt middag och öppnade paket 😊

Vanessa fick skjukt jävla mycket!! Jag med :o och leszek med! Orkar inte skriva ner allt för det är verkligen allt! Men nöjda är vi verkligen! 

Förmodligen ska vi även fira lite jul hos min farbror på torsdag, då det även är 2 år sedan min älskade och saknade farmor gick bort..❤️ Så då kommer nog en stor del av släkten dit. 

Sedan på fredag efter jobbet, (jobbar 09.00-17.30.) ska vi till Västerås och fira jul med nessas mormor, mostrarna och Allan😊❤️ Och även fira Becca eftersom hon fyller.

Mycket att göra vid juletiden. Men samt jävligt jobbigt då det är så extremt tomt utan min farmor, saknaden är stor! ❤️❤️❤️

Kramar! Hoppas ni haft en strålande jul! ❤️👄











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0