131228

Hej! Är fortfarande i Västerås. Kommer hem imorgon eftermiddag då det är jobb för min del på måndag. 06.20-15.00. 

Kom fram till Västerås igår vid halv 7 något. 😊. Vi åt julbord, mums. För vi var verkligen hungriga. Sedan öppnade vi julklapparna. Alla saker och kläder vi fick var jätte fina och väldigt välbehövliga!! 😊❤️❤️  
Busan fick leka en stund med leksakerna och sedan vid halv tio sov hon. 
Då började vi alla spela rita och gissa. Verkligen super roligt spel! Kul hade vi. Spelade från ca tio till 2 på natten. Sen vare bara och lägga sig. Dryck goda drinkar till det och åt lite gott med. 😉. 

Imorse vaknade jag av en busunge som höll på och trixa med mig, mina örhängen, mitt hår, mina ögon. Ja allt helt enkelt. Men låtsades sova ca en halvtimme till 😉. Sedan kände jag att hon blev mer våldsam så då var det bara att gå upp haha. Ca halv nio. Lagom tid ändå  

Vid tolv drog jag Felicia Rebecca och Vanessa till Erikslund shoppingcenter. Jag skulle köpa en födelsedags present till Rebecca. Hon fick välja själv. Kom hem vid halv tre och vid 5 åt vi middag. 

Nu har vi firat Rebecca som fyller 13 år imorgon. 😊. Cupcakes som mamma bakat, och bullar som hon dock köpt 😉. Gott var det. 

Vanessa har inte sovit på hela dagen. Så hon total slocknade nu. Förstår henne. Fullt ös hela dagarna. 


Kram! 













Kommentarer
Postat av: Björn

Söta som socker

2013-12-28 @ 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0