131221

Hej! Idag har vi gjort mycket. 

Först tog jag en löprunda på morgonen. Sedan vid halv elva kom pappa och då drog vi till marieberg. Jag hittade kläder att ha på mig på julafton. Sedan fick pappa gå runt lite med Vanessa medan jag och hjärtat köpte resten av julklapparna 😊
Mycket handlade vi, men det är dom värda ❤️ 

Sedan åt vi lunch där och efteråt skjutsade pappa oss till vanessas farmor. Hon skulle baka pepparkakor medan jag och hjärtat gick på bio, 15.30. En riktigt dålig film. Återträffen. 😞 de var tydligen någon slags dokumentär. Men men. 

Nu kom vi precis hem och Vanessa var så jäkla trött så hon grät och grät. Men nu sover hon i alla fall. 

Imorgon blir det träning sen vet jag inte. Jobb på måndag 07.30-16.00. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0