131220

Hallå! Tittar lite på castle och äter lite gott. Vanessa somna för ett tag sedan och hjärtat spelar Xbox med sin bror. 

Idag slutade jag jobbet klockan 4. Fick en god nyhet på jobbet ( kommer få fortsätta på den förskolan jag är på ett bra tag till 😃 ). 

När jag kom hem var mamma, syskonen och Allan hos oss :) de hade hämtat Vanessa från dagis, hon gick en liten stund idag, nu är hon julledig. Leszek har semester men jag jobbar förutom på de röda dagarna dock😊

Vi åt lite smörgåstårta och fikade. Fick ett present kort av dom på en mycket bra affär 😉 sedan en jätte fin blomma och två kort Felicia och Rebecca gjort, mina söta syskon! ❤️ Så dagen idag har varit bra. + att jag fick en present av vanessas farmor också 😃 handdukar, bra att ha 😊. 


Imorgon ska jag upp rätt tidigt och springa en runda 😊 sedan efter ska vi till marieberg och handla lite mer julklappar och även försöka hitta något fint att ha på sig på julafton. Vanessa har vi redan köpt jul kläder till. 😊 
Vid halv 4 ska jag och hjärtat på bio, under tiden är Vanessa med sin faster och efter bion hämtar vi henne och åker hem 😊. 

Kramar! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0