131218

Hej. Idag fyller jag 23 år. Det började med att jag fick två presenter på jobbet. Grymt sött av dom :) det var en fin sjal och en fin Ljuslykta. :). 

Sedan kom jag hem, Vanessa och leszek hade fixat ballonger hahaha söta. Av dom fick jag två parfymer och lite body grejer + en blomma. 

Sedan kom pappa och av han fick jag och leszek pengar till Paris, ( som redan var växlat ) väldigt generöst. Sedan fick jag mer pengar. :) 

Vi är smörgåstårta och fikade. + att Vanessa fick en present av oss för att hon är så söt , en prinsess-klänning. :) morfar hade också köpt en leksak till henne, något som har med deg och prinsessor och göra :) 

Imorgon jobbar jag 08.00-16.30. 

På fredag kommer mamma och Co. Hit på besök :) kram! 

Kommentarer
Postat av: Björn

Ett stort Grattis 🎂

2013-12-19 @ 07:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0